W środę 16.04.2025 Dział Rozbudowy Infrastruktury i Remontów wspólnie z Działem Przesyłu OPEC wykonały częściową (I etap) modernizację komory ciepłowniczej, zlokalizowanej w okolicy galerii Szperk (róg ulicy Derdowskiego i Pułkownika Dąbka) w Gdyni.
Prace rozpoczął Dział Przesyłu – o godzinie 2.00 w nocy zaczął się zrzut wody z magistrali. Następnie, po odwodnieniu, przystąpiono do modernizacji komory, którą wykonał Dział Rozbudowy Infrastruktury i Remontów. Prace modernizacyjno-spawalnicze trwały do godziny 21.30. Końcową czynnością jaką należało wykonać, było uzupełnienie wody w systemie. Późnym wieczorem koledzy z Działu Przesyłu wspólnie z Działem Dyspozycji naszej firmy, po uzgodnieniu z EC Gdynia rozpoczęli napełnianie wodą rurociągu. Dostawy ciepła oraz ciepłej wody użytkowej przywrócono około godziny 3.00 w nocy 17 kwietnia.
Sprawnie przeprowadzona akcja pozwoliła zredukować do minimum dyskomfort naszych odbiorców związany z przerwą w dostawie energii cieplnej. Po raz kolejny okazało się, że odpowiednia logistyka i planowanie wpływa na jakość i szybkość prowadzonych prac. Naszym odbiorcom dziękujemy za wyrozumiałość i pozdrawiamy ciepło!
W środę 16.04.2025 Dział Rozbudowy Infrastruktury i Remontów wspólnie z Działem Przesyłu OPEC wykonały częściową (I etap) modernizację komory ciepłowniczej, zlokalizowanej w okolicy galerii Szperk (róg ulicy Derdowskiego i Pułkownika Dąbka) w Gdyni.
Prace rozpoczął Dział Przesyłu – o godzinie 2.00 w nocy zaczął się zrzut wody z magistrali. Następnie, po odwodnieniu, przystąpiono do modernizacji komory, którą wykonał Dział Rozbudowy Infrastruktury i Remontów. Prace modernizacyjno-spawalnicze trwały do godziny 21.30. Końcową czynnością jaką należało wykonać, było uzupełnienie wody w systemie. Późnym wieczorem koledzy z Działu Przesyłu wspólnie z Działem Dyspozycji naszej firmy, po uzgodnieniu z EC Gdynia rozpoczęli napełnianie wodą rurociągu. Dostawy ciepła oraz ciepłej wody użytkowej przywrócono około godziny 3.00 w nocy 17 kwietnia.
Sprawnie przeprowadzona akcja pozwoliła zredukować do minimum dyskomfort naszych odbiorców związany z przerwą w dostawie energii cieplnej. Po raz kolejny okazało się, że odpowiednia logistyka i planowanie wpływa na jakość i szybkość prowadzonych prac. Naszym odbiorcom dziękujemy za wyrozumiałość i pozdrawiamy ciepło!