Szanowni Państwo,

chcemy serdecznie podziękować za cierpliwość i zrozumienie związane z utrudnieniami, które nastąpiły wskutek ostatniej awarii ciepłowniczej, obejmującej znaczną część Gdyni. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla Państwa jest zapewnienie komfortu cieplnego, bowiem wiemy, że ta sytuacja mogła być przyczyną wielu niedogodności. Chcemy podkreślić, że nasze działania miały na celu przywrócenie ciepła naszym odbiorcom najszybciej jak tylko to możliwe. Nad usuwaniem awarii, w bardzo trudnych warunkach terenowych i pogodowych oraz pod olbrzymią presją czasową pracowało fizycznie ponad siedemdziesiąt osób. Zdaniem ekspertów, tak duży zakres prac, dzięki wyjątkowej mobilizacji i organizacji, udało się wykonać w możliwie krótkim czasie.

Rozumiemy Państwa niezadowolenie i przyjmujemy słowa krytyki. Jednocześnie dziękujemy za wyrozumiałość oraz słowa wsparcia w tym trudnym okresie. Państwa empatia i podziękowania za ciężką pracę są dla nas niezwykle cenne i motywują nas do nieustannej poprawy jakości naszych usług.

Dziękujemy za Państwa zaufanie.