OPEC dostarcza ciepło do granicy własności,  wszystko co dotyczy instalacji za układem pomiarowo-rozliczeniowym leży w gestii Odbiorcy. Pytania dotyczące instalacji wewnętrznej, w tym doboru mocy nowych grzejników i kwestii opomiarowania, należy kierować do Spółdzielni, Zarządu Wspólnoty bądź Administratora.

Wymianę grzejników należy wcześniej zgłosić do Administratora, który jest odpowiedzialny za instalacje wewnętrzną budynku i musi wiedzieć o dacie prac i terminie spuszczenia wody z instalacji wewnętrznej. O terminie prac należy powiadomić także Biuro Obsługi Klienta OPEC lub Rejon eksploatacji sieci i węzłów cieplnych OPEC.

Czynności, w węzłach cieplnych będących własnością OPEC, związane z ponownym napełnieniem instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania budynku wiążą się z dodatkowymi opłatami zgodnie z cennikiem usług dodatkowych OPEC dostępnych na stronie:  Cennik Usług Dodatkowych

Wszelkie obciążenia z tytułu uzupełnia instalacji wewnętrznej będą wysyłane do Odbiorcy, Administratora lub Zarządu Wspólnoty bądź Spółdzielni którą reprezentuje Odbiorcę ciepła przed OPEC.