Informujemy, że w dniu 5 sierpnia br. doszło do awarii systemu ciepłowniczego na terenie Wejherowa. Zdarzenie to skutkuje czasowym wstrzymaniem dostaw ciepła do wybranych rejonów miasta.
Awaria dotyczy następujących ulic/osiedli:
- 10 Lutego,
- Sienkiewicza,
- Sobieskiego – numery: 300, 314, 316, 328A, 328, 328 F, 330, 340, 277 A, 277 C, 277 B , 277 D , 277, 281, 279, 344, 346, 350, 352, 354, 356, 358, 360, 362, 364,
- Kopernika,
- Dworcowa,
- Osiedle 1000-lecia,
- Spacerowa,
- Kwiatowa,
- Zachodnia,
- Osiedle Przyjaźni.
Wstępne ustalenia wskazują, że przyczyną awarii jest rozszczelnienie sieci ciepłowniczej na węzłach przy ul. Sienkiewicza 3A i 10 Lutego 4/5. Zespół techniczny niezwłocznie przystąpił do lokalizacji i usunięcia usterki.
Obecnie przewidujemy, że dostawy ciepła zostaną przywrócone dzisiaj w godzinach popołudniowych.
W przypadku zmian w harmonogramie będziemy niezwłocznie informować mieszkańców za pośrednictwem naszej strony internetowej oraz mediów społecznościowych.
Przepraszamy wszystkich mieszkańców za niedogodności związane z awarią. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić pełną sprawność systemu.
Bezpieczeństwo oraz komfort naszych odbiorców pozostają naszym priorytetem.
Informujemy, że w dniu 5 sierpnia br. doszło do awarii systemu ciepłowniczego na terenie Wejherowa. Zdarzenie to skutkuje czasowym wstrzymaniem dostaw ciepła do wybranych rejonów miasta.
Awaria dotyczy następujących ulic/osiedli:
- 10 Lutego,
- Sienkiewicza,
- Sobieskiego – numery: 300, 314, 316, 328A, 328, 328 F, 330, 340, 277 A, 277 C, 277 B , 277 D , 277, 281, 279, 344, 346, 350, 352, 354, 356, 358, 360, 362, 364,
- Kopernika,
- Dworcowa,
- Osiedle 1000-lecia,
- Spacerowa,
- Kwiatowa,
- Zachodnia,
- Osiedle Przyjaźni.
Wstępne ustalenia wskazują, że przyczyną awarii jest rozszczelnienie sieci ciepłowniczej na węzłach przy ul. Sienkiewicza 3A i 10 Lutego 4/5. Zespół techniczny niezwłocznie przystąpił do lokalizacji i usunięcia usterki.
Obecnie przewidujemy, że dostawy ciepła zostaną przywrócone dzisiaj w godzinach popołudniowych.
W przypadku zmian w harmonogramie będziemy niezwłocznie informować mieszkańców za pośrednictwem naszej strony internetowej oraz mediów społecznościowych.
Przepraszamy wszystkich mieszkańców za niedogodności związane z awarią. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić pełną sprawność systemu.
Bezpieczeństwo oraz komfort naszych odbiorców pozostają naszym priorytetem.